Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Bojin Lopers - WaarBenJij.nu Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Bojin Lopers - WaarBenJij.nu

Londen

Door: Bojin Lopers

Blijf op de hoogte en volg Bojin

19 November 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zondag 8 november stapten we in het vliegtuig richting Londen. Voor mij was dit de eerste keer vliegen dus dat vond ik natuurlijk heel spannend, uiteindelijk viel het heel erg mee en vond ik het best leuk. Het gastgezin waar ik met iris verblijf is super lief en we hebben het hier echt naar ons zin. De eerste dag school maandag was super leuk, we werden heel enthousiast ontvangen en iedereen was heel lief. De eerste week school was super leuk we hebben meegekeken bij de praktijklessen en gezien wat zij anders doen en we hebben ook laten zien wat wij anders doen. We hebben ook lessen special effect make-up gehad de eerste les hebben we nep wonden gemaakt en de tweede les zijn we omgetoverd in oude mannetjes. Deze lessen vond ik echt super leuk. Ook hebben we een les body art gedaan, dit was ook heel leuk. Op vrijdag zijn we gaan Londen en alle highlights gaan bekijken. Londen is echt een hele mooie stad en een dag was echt niet genoeg om alles te zien. Zaterdag hebben we een shopdagje gehouden, eerst zijn we naar Harrods geweest en daarna naar de Oxford street. Omdat 1 dag niet genoeg was om alles te zien zijn we zondag nog naar de Towerbridge geweest. Die was echt heel mooi om te zien, het was alleen jammer dat het heel slecht weer was maar daar werd de dag niet minder leuk van. Hierna gingen we door naar de Oxford street, hier hebben we nog even rondgekeken. Toen zijn we naar Choccywoccydoodah geweest dit is een winkel waar ze taarten maken van alleen chocola en zijn echt super mooi en duur. De tweede week op school hebben we hetzelfde gedaan als de eerste week, dit was iets minder omdat je het dan wel een beetje hebt gezien als je telkens hetzelfde doet, maar de meeste lessen waren wel gewoon leuk. Een les die ik niet in de eerste week had gehad was camouflage dit was echt heel interessant en leerzaam, in deze les had een leerling mijn tattoo gecamoufleerd en leek het net alsof hij echt weg was. Morgen gaan we nog naar Camden Town en 's avonds naar winter wonderland. En dan vliegen we zaterdag alweer terug naar Nederland. Al met al 2 super leuke, gezellige, interessante en indrukwekkende weken gehad waarin in veel mooie dingen heb gezien, veel geleerd heb en m'n engels heb verbeterd. Maar ik ben ook blij als ik straks weer thuis ben!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 November 2015

Londen
Bojin

Actief sinds 07 Nov. 2015
Verslag gelezen: 479
Totaal aantal bezoekers 952

Voorgaande reizen:

07 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: